Wij zijn op zoek naar twee deskundige servicedeskmedewerkers in Nijmegen.

 

Functie : Skilled Servicedeskmedewerker 
Regio : Nijmegen
Start : maandag 21 november 2022
Inzet : 40 uur per week
Eind : vrijdag 30 juni 2023
Optie op verlenging : ja, 4 keer 6 maanden
Vragen : uiterlijk woensdag 2 november 2022
Aanbieden : uiterlijk donderdag 3 november 2022

 

Opdracht

De ICT-servicedesk bestaat uit drie teams: De centrale servicedesk, de servicepunten op locatie en het team logistiek & mobiel. Met deze drie teams helpen wij dagelijks een kleine 5.000 eindgebruikers met hun werkomgeving. Voor de centrale servicedesk zijn wij op zoek naar 2 skilled servicedesk medewerkers.

Verantwoordelijkheden

Je wordt ingezet op meerdere gebieden. Dit kan variëren van het installeren en uitgeven van laptops, inventariseren, het verzorgen van het transport, maar ook het ondersteunen van onze centrale servicedesk. Essentiële kenmerken voor deze dienstverlening zijn:

  • Wij begrijpen onze gebruikers;
  • We doen er alles aan om verstoringen binnen hun werkprocessen zo snel als mogelijk te elimineren;
  • Wij leggen veel focus op bewaken, oplossen en communiceren.

Eisen

  • Minimaal afgeronde opleiding op mbo- 4 niveau op het gebied van ICT- beheer;
  • Actuele kennis van, en ervaring met, Windows server platform en Active Directory;
  • Kennis van en ervaring met Office 2010, 2013 en 2016 in de afgelopen 1,5 jaar;
  • Kennis van en ervaring met het registreren van incidenten in TOPdesk;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • In het bezit van rijbewijs B;
  • Aantoonbaar minimaal 1,5 jaar recente (sinds 2020) ervaring als Skilled Servicedesk Medewerker binnen een gemeente of aan gemeenten gelieerde werkorganisatie, met >=  5.000 eindgebruikers.

Wensen

  • Ervaring met het ondersteunen en inrichten van laptops;
  • Ervaring met de kennisbank van TOPdesk.

Competenties

  • Je mondelinge communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld; je schakelt vlot en correct met de eindgebruikers. Daarin heb je empathisch vermogen: je kan je inleven in de problemen van de eindgebruiker en blijft geduldig, ontspannen en vriendelijk;
  • Je denkt in oplossingen en voelt je verantwoordelijk voor de bij jou gemelde incidenten;
  • Je werkt zelfstandig aan je case-load maar je bent ook een teamspeler die zijn kennis en kunde inzet om samen met je collega’s tot het beste eindresultaat te komen.

Curriculum vitae (cv)

Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in Word-formaat van maximaal 3 pagina’s A4. De klant behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of de referentie voorkomen. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • voor- en achternaam, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.