Opdracht: Helpdesk Medewerker (Amsterdam)

Wij zijn op zoek naar een helpdesk medewerker (2x) in Amsterdam.

Functie : helpdesk medewerker (2x)
Regio : Amsterdam centrum
Start : dinsdag 1 oktober 2024
Inzet : 36 uur per week
Eind : dinsdag 30 september 2025
Optie op verlenging : ja, tot maximaal 1 jaar
Uurtarief : EUR 54 – EUR 59 (maximaal) inclusief alle kosten exclusief btw
Vragen : uiterlijk dinsdag 10 september 2024 tot 10.00 uur
Aanbieden : uiterlijk donderdag 12 september 2024 tot 10.00 uur
Overig : geen zzp’er

Opdracht

Gespecialiseerde medewerkers zorgen voor een evenwichtige verdeling tussen incident beheer en projectmatig werken. De medewerkers doen de naam van de afdeling eer aan; repeterende taken worden geautomatiseerd, net zoals die zaken die door de klant zelf kunnen worden uitgevoerd.

De organisatie is in beweging. Gedreven door zaken als decentralisatie en grote innovatieve kracht van de organisatie moet de afdeling automatisering inspelen op een grote verandersnelheid. Projecten volgen elkaar in rap tempo op, de afdeling is in transitie en de staande dienstverlening moet gewaarborgd zijn. Binnen dit speelveld is het belangrijk om specialisten aan boord te hebben die niet alleen de techniek van haver tot gort kennen, maar die ook kunnen inspelen op de veranderende behoefte van de klant en mee kunnen denken binnen de transitie.

Werkzaamheden

  • Imaging, beheer en installatie van laptops, tablets en werkplekhardware;
  • Productvergelijking en het aanvragen van offertes met betrekking tot ICT-middelen;
  • Doen van bestellingen en het uitleveren hiervan;
  • Neemt desgevraagd deel aan diverse project overleggen;
  • Je stelt gebruikershandleidingen op en geeft voorlichting en instructie aan de gebruikers;
  • Afhandeling van meldingen (telefonisch op locatie);
  • Probleemanalyse (ATS) bij complexe storingen op het gebied van printen, werkplek- en additionele hardware;
  • Bijhouden van de CMDB;
  • Rechtenbeheer AD.

Informatie Kandidaat

Wij willen de onderstaande gegevens van de door jou aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.

  • Naam kandidaat;
  • Telefoonnummer kandidaat;
  • (Privé) e-mailadres van de kandidaat.

De aangeboden kandidaat dient op moment van inschrijving op deze opdracht in loondienst te zijn van de intermediair.

Eisen

  • Minimaal mbo werk- en denkniveau;
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van ITIL4, SC-900 en MS-102. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op: de kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte terzijde gelegd;
  • Aantoonbare kennis van en ervaring, als helpdeskmedewerker met een omgeving waarin gewerkt wordt, met Virtualisatie, Citrix, VMware, Ivanti Workspace Manager, SSCM en TOPdesk;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een sociale zorg organisatie in de afgelopen 3 jaar.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring als helpdesk medewerker op een skilled helpdesk met beheer taken;
  • Relevante Microsoft certificeringen waaronder Microsoft AZ-104: Azure Administrator.

Alle eisen en wensen dienen aantoonbaar te blijken uit het cv.

Competenties

  • Analytisch vermogen;
  • Klantgerichtheid;
  • Flexibel gedrag;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Mondelinge vaardigheid;
  • Aanpassingsvermogen.

Curriculum vitae (cv)

Maximaal 5 A4 in het Nederlands en in Word-formaat zonder overmatig veel taal- en/of spelfouten. Ook een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (maand en jaar) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week. Als uit het cv niet duidelijk blijkt dat aan de gestelde eisen wordt voldaan, dan wordt de kandidaat uitgesloten. Ook als de kandidaat voldoet aan de wensen, dan dient dit duidelijk te blijken uit het cv.

Motivatie

Geef in maximaal 1 A4 aan waarom je kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Jouw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

Referentie

Je dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in:

  • Organisatie;
  • Naam contactpersoon;
  • Telefoonnummer contactpersoon.

Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie. Let op: de referent dient op de hoogte te zijn.

Overig

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er;
  • Het uurtarief (exclusief btw) dat je opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klan

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid