Opdracht: Medewerker Frontoffice (Zevenbergen)

Wij zijn op zoek naar een medewerker frontoffice te Zevenbergen.

Functie : medewerker frontoffice (2x)
Regio : Zevenbergen
Start : maandag 15 juli 2024
Inzet : 36 uur per week
Eind : maandag 30 september 2024
Optie op verlenging : ja
Uurtarief : zo scherp mogelijk inclusief alle kosten
Vragen : uiterlijk vrijdag 5 juli 2024 tot 14.00 uur
Aanbieden : uiterlijk maandag 8 juli 2024 tot 10.00 uur
Interviews : waarschijnlijk vanaf woensdag 10 tot en met vrijdag 12 juli 2024

 

Duur en inzet

De inzet is 36 tot 40 uur per week. De opdracht is tot en met 30 september 2024. Voor één positie geldt dat het ziektevervanging betreft. Afhankelijk van het herstel van de betrokken medewerker kan de opdracht, in overleg, eerder worden beëindigd.

 

Opdracht

Als medewerker frontoffice versterk je in eerste instantie de servicedesk. En daarnaast ben je ook in staat om de collega’s op het gebied van werkplekbeheer te ondersteunen. Je staat in direct contact met de gebruikers en bepaalt daarmee in belangrijke mate het gezicht van de organisatie. Je voert servicedesk- en werkgerelateerde werkzaamheden uit, bestaande uit:

  • Een volledige en juiste intake van eerstelijns vraagstukken en het oplossen ervan op afstand;
  • Het zorgen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van de eerstelijns meldingen en de uitgevoerde activiteiten;
  • Het oplossen van problemen met betrekking tot de toegang tot de ICT-infrastructuren en -applicaties (waaronder ook kantoorautomatisering);
  • Werkplekbeheer: je zorgt voor het beheer, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van de werkplekken en werkplekomgevingen van de aangesloten deelnemers op locatie.

Eisen

  • Mbo (+) werk- en denkniveau, opgedaan binnen of rond het ICT-vakgebied;
  • Uiterlijk maandag 15 juli 2024 beschikbaar;
  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) kan deze opdracht niet (rechtstreeks) ingevuld worden door een zzp’er. Is de kandidaat die je presenteert bij jouw bureau in dienst of, als je zelf als zzp’er inschrijft, dan ben je bereid deze opdracht op basis van deze detacheringsovereenkomst: een algemene modelovereenkomst tussenkomst, deze overeenkomst is gebaseerd op een overeenkomst die de Belastingdienst op datum heeft beoordeeld met een nummer, en dus via een bureau in te vullen.

Wensen

  • Zeer ruime aantoonbare ervaring met beschreven werkzaamheden bij een servicedesk;
  • Zeer ruime aantoonbare ervaring op het gebied van ondersteuning werkplekbeheer;
  • Zeer ruime aantoonbare kennis van moderne besturingssystemen voor vaste en mobiele apparatuur;
  • Uitstekende kennis van TOPdesk;
  • Zeer ruime aantoonbare kennis van (moderne) kantoorautomatisering (Office en Office 365).

Competenties

  • Klantgericht: behulpzaam, belangstellend en inlevingsvermogen;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Dit stelt je in staat om op een begrijpelijke manier de vertaling te maken van ICT-terminologie naar niet-ICT en vice versa. Ook je sociale vaardigheden zijn op orde;
  • Analytisch met een probleemoplossend vermogen.

Overig

  • De uitvraag is nodig ter overbrugging van o.a. de vakantieperiode;
  • Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag;
  • Tarief inclusief fee en reiskosten woon-werk. Eventuele dienstreizen worden alleen vergoed indien de kandidaat niet beschikt over een leasewagen. Vergoeding vindt dan plaats op basis van de regeling zoals deze geldt voor alle medewerkers van de klant. Noodzakelijke parkeerkosten worden wel in alle situaties vergoed;
  • Kandidaat moet op verzoek een VOG, algemeen screeningsprofiel, informatie code 11, 12 en 13, kunnen overleggen die op ingangsdatum van de opdracht niet ouder is dan 2 maanden. De kosten voor het aanvragen van de VOG mogen eenmalig worden gedeclareerd.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo;
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum;
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma;
  • relevante werkervaring, competenties en overige vaardigheden;
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum);
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens;
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant.

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid