Opdracht: Medewerker Servicepunt Frontoffice (Apeldoorn)

Wij zijn op zoek naar een medewerker servicepunt frontoffice in Apeldoorn.

Functie : medewerker servicepunt frontoffice
Regio : Apeldoorn
Start : dinsdag 1 oktober 2024
Inzet : 36 uur per week
Eind : maandag 31 maart 2025
Optie op verlenging : ja, 2 x 1 jaar
Uurtarief : EUR 45 – EUR 60 (maximaal) inclusief alle (reis)kosten ex btw
Vragen : uiterlijk dinsdag 3 september 2024 tot 10.00 uur
Aanbieden : uiterlijk woensdag 11 september 2024 tot 10.00 uur
Interviews : dinsdag 24 september tussen 12.30 en 16.30 uur

Organisatie

Je komt te werken bij het servicepunt, een team met circa 35 collega’s die zich richten op de eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en Facilitair. In de praktijk werk je vooral samen met collega’s uit de frontoffice (telefoon en balie) en backoffice (tweedelijns ondersteuning). Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk een uitstekende dienstverlening aan onze klanten en een goede samenwerking. Je werkt ook aan jezelf, want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel.

Opdracht

Als medewerker bij het servicepunt ben jij het visitekaartje voor de interne dienstverlening voor je collega’s. Collega’s kunnen bij jou terecht met eerstelijns vragen op het gebied van ICT, HRM en facilitaire zaken. Dit doe je telefonisch, maar ook face-to-face aan onze balie. Denk aan een probleem met een smartphone, een kapotte lamp of een vraag over de salarisstrook, het komt allemaal langs. Genoeg afwisseling dus.

Daarnaast ben je onze expert op het gebied van ICT. In de tweede lijn zorg jij ervoor dat complexere ICT-vragen tóch opgelost worden. Hiervoor werk je nauw samen met de ICT’ers van de derde lijn. Zo draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening.

Verantwoordelijkheden

Klanten kunnen op jou rekenen. Jij bent proactief, dienstverlenend, klantgericht en oplossingsgericht. Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen. Jij kan goed samenwerken. Je werkt namelijk nauw samen met je directe collega’s, afdeling Informatie, maar ook met collega’s van de gehele organisatie. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging. En met jouw analytisch vermogen zit het ook wel goed. Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn.

Gevraagd

  • Je weet veel van ICT en ‘dienstverlenend’ staat op jouw voorhoofd geschreven;
  • Je bent flexibel en houdt van afwisseling;
  • Je wilt veel contacten hebben met collega’s en klanten;
  • Je vindt het geen probleem om op kantoor aanwezig te zijn.

Eisen

  • Inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot 1 april 2025 voor 36 uur per week;
  • Cv inclusief (korte) motivatiebrief van maximaal 5 pagina’s A4;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift);
  • Minimaal Mbo-3 of 4 in de richting van ICT;
  • Ervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van de volgende systemen: TOPdesk, Microsoft Azure, Microsoft Intune, Citrix en Microsoft Office;
  • De kandidaat dient 4 dagen per week werkzaam te zijn op kantoor in Apeldoorn;
  • Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

Per elke eis toelichten waarom de kandidaat hieraan voldoet. Bij ervaring en kennis ook aangeven bij welke opdrachten deze ervaring en kennis is opgedaan.

Wensen

Werkervaring in een vergelijkbare functie, geef aan hoeveel jaar:

  • Maximaal 1 jaar;
  • 1 tot 2 jaar;
  • 2 – 4 jaar;
  • Ruim 4 jaar.

Alle eisen en wensen dienen aantoonbaar te blijken uit het cv.

Competenties

  • Proactief, dienstverlenend, klantgericht en oplossingsgericht;
  • Jij behandelt vragen en wil die zo goed mogelijk structureel oplossen;
  • Jij kan goed samenwerken. Daarnaast ben je nauwkeurig en zorg je voor een goede verslaglegging;
  • Jij analyseert inkomende vragen, doorgrondt waarmee iemand geholpen is en analyseert problemen om met oplossingen te komen, óók voor de langere termijn.

Curriculum vitae (cv)

De werkervaring van de kandidaat in maximaal 5 pagina’s A4 in het Nederlands en in Word-formaat zonder overmatig veel taal- en/of spelfouten. Ook een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (maand en jaar) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week.

Motivatie

Schrijf een motivatie speciaal voor deze opdracht en ga in op het gestelde profiel (ongeveer een 1/2 A4). Bij voorkeur een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid