Opdracht: Microsoft 365 Beheerder (Oosterhout)

Wij zijn op zoek naar een medior Microsoft 365 beheerder in Oosterhout.

Functie : medior Microsoft 365 beheerder
Regio : Oosterhout
Start : maandag 23 september 2024
Inzet : 36 uur per week
Eind : maandag 31 maart 2025
Optie op verlenging : ja
Uurtarief : maximaal EUR 75 inclusief alle (reis)kosten ex btw
Vragen : uiterlijk maandag 2 september 2024 tot 10.00 uur
Aanbieden : uiterlijk woensdag 4 september 2024 tot 14.00 uur
Overig : geen zzp’er en VOG P

Opdracht

Als medior Microsoft 365 beheerder ben je verantwoordelijk voor het beheren, onderhouden en optimaliseren van onze Microsoft 365 infrastructuur.

Werkzaamheden

Als Microsoft 365 beheerder zul je onderdeel uitmaken van het team Workplace 365 dat bestaat uit 12 collega’s. Team Workplace 365 heeft een belangrijke rol binnen de organisatie, waarbinnen men zorgt voor de beschikbaarheid en doorontwikkeling van een moderne werkplek. Als medior Microsoft 365 beheerder ben je actief bezig met het voorkomen, ontdekken en oplossen van incidenten gerelateerd aan Outlook, Exchange, Teams, OneDrive, SharePoint en Intune werkplekken.

Overige taken:

  • Analyseren, oplossen en uitvoeren van Outlook, Exchange, Teams, OneDrive, SharePoint en Intune incidenten en changes;
  • Beheren van de on-premise omgeving, zoals Active Directory, Exchange Hybrid en Entra ID Sync;
  • Hulp bieden bij het oplossen van incidenten en het beantwoorden van gebruikersvragen;
  • Sparringpartner voor collega-beheerders.

Gevraagd

We zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een passie voor Microsoft 365 producten, die het team ondersteunt bij het oplossen van incidenten en implementeren van changes. Je denkt actief mee over het verminderen van het aantal binnenkomende incidenten en changes. Je werkt graag samen in een team en beschikt over de volgende kenmerken:

  • Uitgebreide kennis van en ervaring met Microsoft Messaging-producten zoals Exchange Online en Exchange 2016;
  • Goede kennis van en ervaring met Microsoft 365, Azure en PowerShell;
  • Kennis van Microsoft 365 beveiligingstechnieken, zoals Microsoft Defender;
  • Kennis van Microsoft 365 Compliance, zoals Microsoft Purview;
  • Kennis van App Registrations implementeren en beheren;
  • Minimaal 4 jaar relevante werkervaring in een Enterprise omgeving.
  • Goede analytische vaardigheden;
  • Proactieve werkhouding;
  • Gericht op samenwerking binnen en buiten het team;
  • Oplossingsgericht en pragmatisch;
  • Communicatief vaardig.

Eisen

  • Afgeronde mbo of hbo-opleiding, bij voorkeur richting ICT/Informatica;
  • Managing Microsoft Teams (MS-700) certificaat;
  • Microsoft 365 Fundamentals (MS-900) certificaat;
  • Microsoft Azure Fundamentals (AZ-900) certificaat.

Wensen

  • Kennis en ervaring van Microsoft Purview en Microsoft Defender, aangeven kennis/ervaring met beide programma’s of met één programma en zo ja welke;
  • Minimaal 1 tot 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie als Medior MICROSOFT 365 beheerder, aangeven 1-3 jaar, 3-5 jaar of meer dan 5 jaar werkervaring.

Alle eisen en wensen dienen aantoonbaar te blijken uit het cv.

Competenties

  • Proactief;
  • Resultaatgericht;
  • Communicatief vaardig;
  • Zelfstandig;
  • Analytisch;
  • Klantgericht;
  • Samenwerken;
  • Plannen en organiseren;
  • Betrokken;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel/wendbaar;
  • Zorgvuldig;
  • Extern georiënteerd;
  • Verbindend;
  • Ondernemend.

Curriculum vitae (cv)

In het Nederlands en in Word-formaat zonder overmatig veel taal- en/of spelfouten. Ook een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (maand en jaar) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week. Als uit het cv niet duidelijk blijkt dat aan de gestelde eisen wordt voldaan, dan wordt de kandidaat uitgesloten.

Overig

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er;
  • Nieuwe Verklaring Omtrent het Gedrag politiegegevens (VOG P) bij Justis op screeningsprofiel 11, 12, 13 en 41. De VOG P dient op naam van Profdesk te staan en de functietitel genoemd in deze aanvraag moet opgenomen zijn in de VOG P. Bij aanlevering mag de VOG P niet ouder zijn dan 2 maanden. Indien drie weken na start dossiervorming nog geen VOG P is aangeleverd volgt een automatische urenrestrictie. Uren kunnen dan niet meer geschreven en uitbetaald worden;
  • Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting;
  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 9 van de CAO Gemeenten;
  • Werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag;
  • Thuiswerken in overleg.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid