Vacature: Support Expert (Werkplek Beheerder) (Utrecht)

Wij zijn op zoek naar een een support expert (werkplek beheerder) in Utrecht.

 

Functie : support expert (werkplek beheerder)
Regio : Utrecht
Start : maandag 19 juni 2023
Inzet : 36 uur per week
Eind : vrijdag 14 juni 2024
Optie op verlenging : ja
Uurtarief : EUR 44 (maximaal)
Vragen : uiterlijk vrijdag 26 mei 2023 tot 14.00 uur
Aanbieden : uiterlijk vrijdag 26 mei 2023 tot 16.00 uur
Interviews : in week 22

 

Opdracht

Jij vervult de rol van support expert binnen het cluster cloud & werkplek services – support center IT.

Als support expert kan je zowel zelfstandig als in een team werken. Als support expert beschik je over sterke communicatieve vaardigheden en didactische vaardigheden. Je bent in staat om met verschillende doelgroepen te werken. Het is van belang overweg te kunnen met doelgroepen die weerstand bieden omdat ze bijvoorbeeld geen kennis hebben over IT-apparatuur. De support expert is in staat om deze doelgroepen snel, professioneel en op een begrijpelijke manier op de hoogte te brengen van de mogelijkheden. De support expert is van maandag t/m vrijdag beschikbaar op kantoor in Utrecht.

 

Werkzaamheden

Je ondersteunt collega’s, en geeft advies en uitleg over het volgende:

  • Het inplannen van vergaderingen binnen de vergaderfaciliteiten;
  • Het reserveren en plannen van een vergadering met GoBright;
  • Het opzetten en vergaderen met de Poly systemen in combinatie met Microsoft Teams.

 

Je ondersteunt collega’s en geeft advies en uitleg over de persoonlijke werkplek:

  • Problemen en vragen met betrekking tot hardware van de persoonlijke werkplek;
  • Het aansluiten en gebruiken van docking station schermen en de daarbij behorende randapparatuur;
  • Problemen met betrekking tot beeldschermresolutie, Citrix, Office 365, Microsoft Teams en overige software;
  • Oplossen van incidenten met betrekking tot de persoonlijke werkplek.

 

Inrichten van de werkplek:

  • Plaatsen van apparatuur op de verschillende locaties;
  • Netjes verzorgen van de bureaus door middel van kabelmanagement.

 

Balie werkzaamheden servicepoint:

  • Uitleveren van devices en accessoires;
  • Begeleiden en adviseren bij het in gebruik nemen van de devices.

 

Competenties

Omdat je als support expert met veel collega’s in contact staat, is het belangrijk dat je sterk bent waar het je communicatieve vaardigheden betreft en dat je klantgericht bent. Daarnaast verwachten we dat je zelfsturend bent en dat je met initiatieven komt wanneer dat aan de orde is. Dat getuigt dan ook van jouw creativiteit en je innerlijke drang naar verbetering. Je bent daarnaast ook stressbestendig, een teamplayer en samenwerkingsgericht.

 

Eisen

  • Een afgeronde mbo opleiding niveau 4;
  • Minimaal twee jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
  • In het bezit van een rijbewijs;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring in grote IT-projecten en complexe IT-organisaties;
  • Kennis en ervaring met M365;
  • Kennis en ervaring met mobiele devices (Android);
  • Kennis en ervaring met het ondersteunen van eindgebruikers tijdens nazorgperiode;
  • Kennis en ervaring met het ondersteunen van de projectleider tijdens de implementatie periode;
  • Ervaring met ondersteuning via Microsoft Teams en telefoon.

 

Per eis verplicht een motivatie van minimaal één zin toevoegen.

 

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

 

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv en motivatie in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo;
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum;
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma;
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties;
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum);
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens;
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant.

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid