Opdracht: Medewerker Werkplekbeheerder (Utrecht)

Wij zijn op zoek naar een medewerker werkplekbeheerder in Utrecht.

Functie : medewerker werkplekbeheerder
Regio : Utrecht
Start : eind januari 2025 (na ontvangst VOG)
Inzet : 36 uur per week
Opzegtermijn : 1 maand
Einddatum : 3 maanden na start
Optie op verlenging : ja
Uurtarief : maximaal € 47,50 (maximaal) inclusief (reis)kosten
Vragen : uiterlijk dinsdag 14 januari 2025 tot 14.00 uur
Aanbieden : uiterlijk woensdag 15 januari 2024 tot 14.00 uur
Interviews : vanaf maandag 20 januari 2025

Opdracht

Binnen de voorziening ICT-werkplekken zoeken wij een ervaren werkplekbeheerder die zelfstandig en proactief kan bijdragen aan het beheer en onderhoud van werkplekken binnen onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van kantoor hardware, zoals monitoren, dockingstations, Teams Phone devices en andere randapparatuur.

Jouw doel is niet alleen om verstoringen te verhelpen, maar ook om werkplekken netjes en gebruiksklaar op te leveren, inclusief verzorgd kabelmanagement. Je werkt zowel op onze hoofdlocatie in het centrum van Utrecht als op diverse buitenlocaties in de regio Utrecht. Na een korte inwerkperiode kun je zelfstandig aan de slag op al onze locaties.

Werkzaamheden

Als werkplekbeheerder maak je deel uit van een team dat verantwoordelijk is voor het beheren,

onderhouden en optimaliseren van kantoorwerkplekken. Je taken omvatten:

  • Meldingen oppakken en afhandelen via onze IT-servicemanagementtool (ServiceNow);
  • Voorbereiden, uitleveren, innemen en repareren van hardware zoals laptops, dockingstations, Teams Phone devices en randapparatuur;
  • Uitvoeren van analyses bij netwerkverstoringen in samenwerking met het netwerkbeheerteam. Jij fungeert als de ‘ogen en handen’ op locatie;
  • Bijhouden van wijzigingen in de Configuration Management Database (CMDB) om een actuele registratie te garanderen;
  • Werkplekken netjes en gebruiksklaar opleveren, inclusief verzorgd kabelbeheer.

De werkzaamheden vinden voornamelijk plaats tijdens kantooruren, maar incidenteel kan het nodig zijn om in de avond of het weekend te werken. Deze uren worden uiteraard in overleg ingepland.

Gevraagd

Om succesvol te zijn in deze rol, beschik je over een hands-on mentaliteit en ben je trots op de kwaliteit van je werk. Naast technische vaardigheden zoeken we iemand met sterke communicatievaardigheden en een klantgerichte instelling.

Eisen

  • Een afgeronde MBO-ICT 4-opleiding;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als werkplekbeheerder, servicedeskmedewerker of field engineer in een ICT-omgeving;
  • Ervaring met IT-servicemanagementtools (bij voorkeur ServiceNow);
  • Basiskennis van Microsoft 365 en Intune;
  • Rijbewijs B en bereid om op meerdere locaties in de regio Utrecht te werken.

Wensen

  • Certificeringen zoals Comptia A+, ITIL Foundation of Microsoft Certified Modern Desktop.

De eis en wensen verplicht toelichten/motiveren!

Opdrachten

  • Beschrijf je ervaring met het voorbereiden, uitleveren en repareren van hardware zoals laptops, dockingstations, en Teams Phone devices;
  • Beschrijf een situatie waarin je zelfstandig en proactief hebt gewerkt aan het beheer van werkplekken. Hoe droeg jouw aanpak bij aan een verbeterd resultaat?
  • Hoe zorg je ervoor dat werkplekken gebruiksklaar en netjes worden opgeleverd, inclusief kabelmanagement? Beschrijf een situatie;
  • Beschrijf je ervaring met het communiceren van technische oplossingen naar niet-technische gebruikers.

Competenties

  • Je begrijpt de behoeften van gebruikers en communiceert helder;
  • Je levert werkplekken netjes en gebruiksklaar op en zorgt voor langdurige oplossingen;
  • Je kunt goed zelfstandig werken en functioneert uitstekend in teamverband;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en neemt verantwoordelijkheid voor jouw werk.

Curriculum vitae (cv)

Een cv van maximaal 3 pagina’s A4 in het Nederlands in Word-formaat met een volledig overzicht van je werkzaamheden. Het cv dient ook ter verificatie van de eisen en wensen van de opdracht.

Motivatie

Een speciaal voor deze opdracht door de kandidaat zelf geschreven motivatie (ga in op het gestelde profiel) in max. ½ A4.

Referenties

Twee recente en relevante referenties met de volgende informatie (niet van dezelfde oragnisatie):

  • Naam organisatie;
  • Naam contactpersoon;
  • Afdeling en functie contactpersoon;
  • Telefoonnummer contactpersoon.

 

Overig

  • I.v.m. flex werkplek is kandidaat bereikbaar via eigen mobiele telefoon;
  • Wat is het e-mailadres en telefoonnummer van de kandidaat ivm het plannen van de gesprekken;
  • De werkzaamheden kunnen pas van start gaan, nadat je een Verklaring Omtrent het Gedag (VOG) hebt overlegd. Indien dat niet het geval is word je alsnog uitgesloten voor de functie.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word-formaat zonder bedrijfslogo;
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum;
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma;
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties;
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum);
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens;
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid