Opdracht: Senior Information Engineer Werkplek Services (Apeldoorn)

Wij zijn op zoek naar een Senior Information Engineer Werkplek Services in Apeldoorn.

Functie : Senior Information Engineer Werkplek Services
Regio : Apeldoorn
Start : maandag 7 oktober 2024
Inzet : 32 tot 40 uur per week
Eind : maandag 31 maart 2025
Optie op verlenging : ja, 2 x 6 maanden
Uurtarief : maximaal € 85 inclusief alle kosten exclusief btw
Vragen : uiterlijk dinsdag 17 september 2024 tot 10.00 uur
Aanbieden : uiterlijk donderdag 19 september 2024 tot 10.00 uur
Gesprekken : vrijdag 27 september 2024 via Teams (vaste datum)

Organisatie

Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer.

Afdeling

De afdeling is verantwoordelijk voor de service delivery van verschillende generieke diensten.  De unit is verdeeld in meerdere teams die elk hun eigen aandachtsgebied hebben. Voor het team  Werkplek Services zijn we op zoek naar een uitvoerend medewerker. Werkplek Services faciliteert de werkplek en alle randzaken daaromheen. Je staat nauw in contact met de leverancier, de Servicedesk en de diverse klantgroepen binnen de organisatie. Door het thuiswerken is die werkplek des te belangrijker geworden.

Opdracht

Uitdagingen oplossen met de nieuwste technologieën voor onze klanten, dat is waar jij voor staat.

Door passie voor technologie te combineren met communicatie en samenwerken, lever je eersteklas klantenservice. Je ontwikkelt nieuwe oplossingen met onze leveranciers en zorgt tegelijkertijd voor continuïteit.

Als senior medewerker ben je vooral bezig in de regie rol. Dit betekent dat je zelfstandig kleinere projecten managed en als kennishouder en aanspreekpunt gezien wordt vanuit de organisatie als het gaat om de services die dit team levert. Hierin werk je samen met onze leverancier, je collega’s uit het team en collega’s vanuit zowel de IT-directie als de andere directies. Zo is het team bezig met een migratie waarbij Citrix applicaties naar Azure Virtual Desktop gaan. En kennen we projecten als Call Center As a Service en uitrol Teams Telefonie.

De belangrijkste technieken, methodes en tools zijn:

  • Jira;
  • MS Office 365;
  • SharePoint;
  • Lean en Agile (Kanban/Scrum);
  • Azure Virtual Desktop.

Verantwoordelijkheden

De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden als regisseur zijn:

  • Focus op het proces en verbeteringen realiseren;
  • Eenvoudig contact leggen binnen de organisatie met andere afdelingen/teams;
  • Vanuit de klant denken, deze weten te informeren en in staat zijn om op klantgerichte wijze je communicatie te formuleren;
  • Ervaring met de uitvoering van kleinere projecten;
  • Ideeën genereren voor verbeteringen op basis van inkomende klantvragen;
  • Zorgen voor een veilige werkplek;
  • Nauw samenwerken met DevOp Engineers, systeem architecten, security specialisten en kennispartners/leveranciers;
  • Tijdige kwalitatieve levering van de services waar jij en je team voor staan.

Eisen

  • Inzetbaar vanaf 7 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 32-40 uur per week;
  • Mbo+/hbo werk- en denkniveau in de richting informatica;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met Azure diensten, Microsoft Office en SharePoint;
  • Ruim 2 jaar ervaring met ITIL;
  • Ervaring met Azure Virtual Desktop;
  • Aantoonbaar ervaring met algemene (cloud) security concepten;
  • Bij voorkeur ervaring met telefonie diensten;
  • 2 jaar ervaring in het aansturen van een leverancier (vanuit een regie rol).

Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat aan de eis voldoet. Verwijzen naar het cv volstaat niet.

Gunningscriteria kwaliteit

Je geeft minimaal 1 voorbeeld van een vergelijkbare opdracht. Je beschrijft daarin jouw rol en bijdrage aan deze opdracht in maximaal 300 woorden.

Beoordeling: de mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van de klant.

Competenties

  • Resultaatgericht;
  • Communicatief sterk zowel schriftelijk als mondeling. Je praat met stakeholders en weet hier de juiste positie in aan te nemen om de wens tot een goed einde te brengen;
  • Service- en klantgericht;
  • Proactief en initiatiefrijk;
  • Analytisch vermogen;
  • Je kan werken in teamverband en verbindt collega’s met verschillende achtergronden;
  • Je beschikt over goed probleemoplossend vermogen en denkt in mogelijkheden zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.

Overig

  • Iedere medewerker dient minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Welke dagen dit zijn gaat in overleg met de manager en het team;
  • De VOG met categorieën 11, 12 en 13 wordt door de klant bij Justis aangevraagd en dient maximaal 6 weken na aanvang van de werkzaamheden in je bezit te zijn;
  • Geheimhoudingsverklaring.

Curriculum vitae (cv)

Maximaal 3 pagina’s A4 in het Nederlands en in Word-formaat zonder overmatig veel taal- en/of spelfouten. Naast een overzicht van de werkervaring van de kandidaat ook een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (maand en jaar) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week. Als uit het cv niet duidelijk blijkt dat aan de gestelde eisen wordt voldaan, dan wordt de kandidaat uitgesloten. Ook als de kandidaat voldoet aan de wensen, dan dient dit duidelijk te blijken uit het cv.

Motivatie

Een door de kandidaat speciaal voor deze opdracht zelf geschreven motivatie.

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens
  • schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.

Direct solliciteren

Recente berichten

Door op verzenden te klikken ga je akkoord met onze privacy statement. Profdesk slaat jouw gegevens op voor een of meer specifieke doeleinden met betrekking tot de diensten van Profdesk.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid