Wij zijn op zoek naar een functioneel beheerder tweedelijns in de regio Den Bosch.
Functie | : | functioneel beheerder tweedelijns |
Regio | : | Den Bosch |
Start | : | donderdag 1 juni 2023 |
Inzet | : | 36 uur (of 28 uur) per week |
Eind | : | vrijdag 29 december 2023 |
Optie op verlenging | : | ja, 2 x 6 maanden |
Uurtarief | : | EUR 68 – EUR 88 |
Vragen | : | uiterlijk maandag 8 mei 2023 tot 12.00 uur |
Aanbieden | : | uiterlijk maandag 15 mei 2023 tot 12.00 uur |
Opdracht
Ben je een ervaren functioneel beheerder en wil je je kennis verbreden en verdiepen? Dan kun je bij onze klant het verschil maken. Hier realiseer je namelijk kwalitatieve oplossingen in onze informatievoorziening. Zo zorg je dat collega’s van beleid tot uitvoering over de juiste informatie beschikken.
Vijf verschillende vakgebieden bedienen via enkele tientallen applicaties; dat is wat jij en je collega’s van het bureau Functioneel Beheer doen. Wij werken voor Stadsontwikkeling waar de focus ligt op ruimtelijke ontwikkeling en het bijbehorende beleid, en voor Stadsbeheer dat zich richt op onder meer het groen in de openbare ruimte en het ophalen van afval. Voor jou betekent dit dat je, via goed werkende applicaties, bijvoorbeeld zorgt dat beleidsmakers de juiste strategische gegevens hebben, de afvalstoffendienst de meest effectieve ophaalroutes kent, collega’s van groenvoorziening weten welke boom waar staat en wanneer deze het beste gesnoeid kan worden, en de afdeling Maatschappelijk Vastgoed alle historische gegevens van ons erfgoed in kaart heeft. Welke werkzaamheden je precies oppakt? Dat is afhankelijk van je kennis, ervaring en wensen. Wat vaststaat, is dat je werkt in een omgeving waarin kennisdeling en persoonlijke en professionele ontwikkeling voorop staan.
Als functioneel beheerder tweedelijns ga je onder meer aan de slag met:
- Het doorgronden van de processen binnen onze organisatie en de bijbehorende informatiebehoeftes. Je bevindingen vertaal je vervolgens naar de verbetering van bestaande en de uitrol van nieuwe applicaties;
- Het in beeld brengen van koppelvlakken en gegevensuitwisseling tussen de verschillende vakgebieden binnen de organisatie. Zo kom je tot een helder advies over de optimale inrichting van ons informatielandschap;
- Meedenken en adviseren over de ontwikkeling van informatiemanagement binnen onze organisatie. Waar kan het beter of slimmer?
Organisatie
Samen met tien andere functioneel beheerders vorm je het bureau Functioneel Beheer. Wij zijn onderdeel van de afdeling Sector Informatie Management: de spil tussen de sectoren Stadsontwikkeling en Stadsbeheer en de afdeling ICT van de organisatie.
Daarnaast zijn we het aanspreekpunt voor de verschillende leveranciers van informatie en applicaties. We beheren deze applicaties en informatie, en zijn verantwoordelijk voor het leveren van juiste, tijdige en betrouwbare informatie aan de sectoren. We zijn een dienstverlenende afdeling met een klantgerichte houding. Tegelijkertijd zijn we specialisten in informatievoorziening en nemen we onze verantwoordelijkheid door gevraagd en ongevraagd te adviseren. Kenmerken voor de sfeer binnen ons team? We staan altijd klaar voor elkaar en leren graag met en van elkaar. We treffen elkaar dan ook gemiddeld twee tot drie dagen per week op kantoor. En werken we vanuit huis? Ook dan staan we continu met elkaar en andere collega’s in contact.
Een uitdagende functie in een prettige werkomgeving waarin open en direct communiceren en resultaat- en klantgerichtheid belangrijk zijn. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf op zowel professioneel als persoonlijk vlak te ontwikkelen. Daarnaast zit hybride werken in ons DNA en zijn er uitstekende mogelijkheden om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken.
Kandidaat
Klantgericht en dienstverlenend: dat ben jij zeker. Met je nieuwsgierige houding en analytische blik vind je snel de vraag achter de vraag. Zo weet je de collega’s die onze applicaties gebruiken goed te helpen. Je bent pragmatisch in je aanpak en handelt kwaliteit- en oplossingsgericht. Snel schakelen tussen vraagstukken? De juiste prioriteiten stellen? Het is beide geen probleem voor jou. Bovendien grijp je de kansen die je krijgt om je verder te ontwikkelen in het vakgebied informatiemanagement met beide handen aan.
Gevraagd
- 3-5 jaar ervaring waarvan 1 tot 3 jaar ervaring als functioneel beheerder;
- Kennis van Acces/SQL;
- Kennis van BiSL/Scrum.
De weging van het prijsdeel bij deze opdracht is 50%.
Competenties
- Je bent in staat om een actieve bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de afdeling, je deelt je kennis en je haalt die ook op bij je andere collega’s;
- Je spreekt je omgeving aan op het nakomen van afspraken en geeft hierbij het goede voorbeeld;
- Je durft je kwetsbaar op te stellen;
- Je bent in staat applicaties en systemen te beheren en onderhouden;
- Je bent in staat om de juiste gebruikersondersteuning te leveren.
Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!
Als je een geschikte kandidaat bent of hebt, die voldoet aan alle eisen en aan (bijna) alle wensen, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:
- cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo;
- volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum;
- genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma;
- relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties;
- tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum);
- vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens;
- schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant.
Schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant. Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.