Wij zijn op zoek naar een medewerker servicedesk ICT in Amersfoort.

 

Functie : medewerker servicedesk ICT
Regio : Amersfoort
Start : maandag 19 december 2022
Inzet : 36 uur per week
Eind : vrijdag 16 juni 2023
Optie op verlenging : ja, 3 x 6 maanden

 

Opdracht

Als medewerker servicedesk ICT ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over de tablet, PC, smartphone, bedrijfsapplicaties en/of ondersteunende software zoals Office. Jouw ervaring zorgt ervoor dat je de stabiele factor bent, terwijl je ervoor zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd eerst of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je vindt het leuk om bij een verstoring mee te puzzelen om de oplossing snel boven water te krijgen. Kom je er niet uit? Dan betrek je collega’s van het team Technologie en Services of 1 van de andere teams van de afdeling Informatievoorziening (IV). Jij maakt het team beter en het team maakt jou beter. De afdeling IV werkt nauw samen met andere interne dienstverlenende afdelingen en kijkt dus verder dan het eigen vakgebied.

 

Kandidaat

Je hebt minimaal een mbo-opleiding op niveau 4 in een relevante IT richting. Je hebt passie voor dienstverlening, want daar ligt bij deze functie het zwaartepunt, en bent communicatief vaardig. Enkele jaren werkervaring op een IT-servicedesk is een vereiste en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel met een scherp oog voor waar het werk ligt maakt van jou een potentiële kandidaat. Een grote klus op je bord? Je stroopt je mouwen op en zet je schouders eronder, doorziet problemen snel en bent goed in staat om de juiste oplossing over te brengen aan anderen. Daarnaast denk je ook mee over veranderingen en verbeteringen van de dienstverlening.

 

Omdat we in dagroosterdiensten werken, zijn flexibiliteit en een collegiale houding een vereiste. Collega’s kunnen altijd bij je terecht voor advies. Ben je bovendien Microsoft MCSA gecertificeerd en heb je kennis en ervaring met Clientele ITSM en mobiele platforms (met name Windows Phone, iOS en Android)? Dan heb jij bij ons een streepje voor.

 

Toelichting op rooster

Maandag tot en met vrijdag van 07.30 uur tot en met 17.30 uur.

 

Eisen

  • Je hebt minimaal een mbo opleiding niveau 4 ICT afgerond. Referentie vereist;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een ICT-servicedesk. De omvang van de organisatie is minimaal 1.000 gebruikers. Toon dit duidelijk aan met het cv. Referentie vereist.

 

Wensen

  • Relevante ervaring in een grote tot middelgrote gemeente. Toon aan met het cv;
  • Ervaring met Clientele ITSM als servicemanagementpakket/tooling;
  • Training/opleiding in klantgericht communiceren.

 

Competenties

  • Klantgerichtheid;
  • Flexibiliteit;

 

Referenties

Graag ontvang ik twee referenties met de volgende gegevens:

  • Naam referent;
  • Organisatie;
  • Functie;
  • E-mailadres;

 

Bedankt voor het lezen en hopelijk heeft deze opdracht je geïnspireerd!

 

Als je een geschikte kandidaat bent, dan ontvang ik graag zo spoedig mogelijk het volgende:

  • cv in Nederlandse taal in Word zonder bedrijfslogo
  • volledige naam zoals in paspoort of ID-kaart staat vermeld, woonplaats en geboortedatum
  • genoten opleiding inclusief diploma wel of niet behaald met jaartal diploma
  • relevante werkervaring, competenties, overige vaardigheden en referenties
  • tarief (inclusief reiskosten) en beschikbaarheid (uur per week en datum)
  • vermelding vakantieplannen, geplande cursussen en examens

schriftelijke toestemming om je cv aan te mogen bieden aan de klant

 

Onze contactgegevens vind je hier of solliciteer direct via het formulier.