IT-medewerkers voldoende beschikbaar; wel veel drukte bij de servicedesk

Een meerderheid van grotere bedrijven en het MKB ervaart tot op heden weinig knelpunten in de digitale infrastructuur tijdens de coronacrisis. Dat blijkt uit een inventarisatie onder leden van de Branchevereniging Telecommunicatie Grootgebruikers (BTG). 

 

Het goede nieuws is, dat er geen tekort is aan medewerkers of externen om extra aangeschafte apparatuur te plaatsen. Een vijfde van de respondenten heeft wel aangegeven dat er problemen zijn met onvoldoende bandbreedte voor thuiswerkers. Ongeveer 15% klaagt over te weinig servercapaciteit. Ook de interne helpdesk is regelmatig overbelast met vragen van eindgebruikers.

Aan de enquête deden zowel grote ondernemingen als mkb mee. Is er binnen uw organisatie vraag naar servicedeskmedewerkers of andere IT-professionals? Neem dan contact met ons op. Wij staan voor u klaar.

Profdesk © 2024 | gerealiseerd door De Digitale Marketing Specialist | Privacybeleid