Ons blog van deze week zetten we graag op een praktische manier in om IT-specialisten aan je voor te stellen die per 1 april aanstaande via Profdesk beschikbaar zijn.

Wees er snel bij, neem contact op

Heb jij extra handjes en denkkracht voor je IT-afdeling nodig? Lees dan snel verder. Zoals je ongetwijfeld weet is de krapte op de arbeidsmarkt enorm, in het werkveld van IT. Heb je interesse, aarzel dan niet en neem direct contact met ons op zodat je vanaf 1 april aanstaande aan de slag kunt met extra kwalitatieve mankracht.

Wees er snel bij, neem contact op

IT-professional Thijs: 38 jaar

Diploma’s en Certificeringen

Hbo Informatica, diverse Microsoft certificeringen (MCSA).

Werkervaring

Vanaf 2007 tot heden in verschillende functies, van 1e lijn support tot allround IT-support, bij diverse werkgevers in de publieke sector, multinationals en non-profit.

Kennis

Windows 7 en 10, Windows Server 2008 en 2012, MS Azure, Microsoft Office 365, Teams, SharePoint, Exchange, TOPdesk, VMware, Active Directory, Scrum en ITIL.

Persoonlijkheid

Communicatief, proactief, loyaal, klant- en servicegericht en gedreven. Sociaal, sterk in teamverband maar ook zelfstandig.

Beschikbaarheid

Per 1 april 2022 op basis van 40 uur per week.

Regio

Gouda (Ammerstol).

Wees er snel bij, neem contact op

IT-professional Houdaifa: 25 jaar

Diploma’s en Certificeringen

ICT-beheerder mbo 4, diverse Microsoft certificeringen.

Werkervaring

Vanaf 2016 tot heden in de functies van servicedesk medewerker, werkplekbeheerder, systeembeheerder en ICT-specialist bij diverse werkgevers.

Kennis

Microsoft Office 365, Exchange, Azure, Windows 10, Active Directory, VMware, HyperV en ITIL.

Persoonlijkheid

Gemotiveerd, proactief, sterke communicatieve vaardigheden.

Beschikbaarheid

Per 1 april 2022 op basis van 40 uur per week.

Regio

Gouda.

Wees er snel bij, neem contact op

IT-professional Cihan: 21 jaar

Diploma’s en Certificeringen

Mbo 4 ICT-beheer en diverse Microsoft certificeringen.

Werkervaring

Sinds 2018 tot heden in verschillende ICT-support functies bij diverse werkgevers.

Kennis

Windows 7 en 10, Apple iOS, Windows Server 2008 en 2012, Microsoft Office 365, Exchange, Azure Fundamentals, TOPdesk en ITIL.

Persoonlijkheid

Leergierig, gemotiveerd, klantgericht en analytisch. Troubleshooter en oplossingsgericht.

Beschikbaarheid

Per 1 april 2022 op basis van 40 uur per week.

Regio

Zoetermeer.